Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

مدل جدید استرسی شدن من!

استرس دارم ، زیاد... وقتایی که استرس شدید دارم یا میخوابم یا میرم مشغول یه کاره خیلی بی ربط میشم!

حالا الان که دارم دارو مصرف میکنم دیگه نمی خوابم ، فکر کنم به خاطر قوی تر شدنم و مشاوره هام هم مشغوله کاره بی ربط نمیشم.

اما الان نزدیک دو ساعته بغض دارم نشستم دلم مثل چی داره شور میزنه و دلم میخواد یکی باشه 

"یکی" که باهاش حرف بزنم ، بعد هیچ کسی نیست...و چون هیچ کسی نیست نشستم دیوار رو نگاه میکنم


مدل جدید استرس ام اینه که میرم توی فازه افسردگی سریع، انقدر سریع که از خوشحالی دیروز رسیدم به الان که بغض دارم و میتونم بشینم زار زار گریه کنم. شاید اصلا بهتره گریه کنم که شاید بعدش بشینم به درسام برسم!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.