Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

I was patient for a long time :)

Our first date,

First Valentine ,

First kiss.




-I waited for a long time for him to make up his mind but when he did, He did it well.

I hope I never forget that.

big girls cry when their heart's broken

احتیاج  دارم یه هفته تمام گریه کنم، احتیاج دارم بارون بباره 

اما هوا گرمه گرمه و یه قطره اشک هم از چشمم نمیاد.

چرا هر کی از راه میرسه باید یه جوری همه ی زندگی و اعتمادت رو به گند بکشه!؟

میشه همین جا ترمز کنی و دیگه هیچی نگی؟! میشه هر روز نگی بیا ببینیم همو؟!

میشه وقتی میگم با دوست دخترت رفتی هاوایی نگی من دوست دختر ندارم!!

میشه تا صبح پای تلفن منو بیدار نگه نداری؟!

چون از هفته دیگه که همه چیز رو میشه نمی خوام دوباره یه دوست دیگه رو از دست بدم

نمی خوام شروع کنی توضیح دادن  و داستان سر هم کردن و حرف از عاشق شدن  زدن...

من دوستت ندارم نه بیشتر از یه دوست اما داری گند میزنی به دوستی مون، دوستی که برام خیلی عزیزه.

he is my bestfriend

دیروز قبل از کار رفتیم با هم صبحانه خوردیم،

نمی دونم چی شد ازم پرسید کِی بچه می خوای ؟! و من صادقانه بهش گفتم هیچ وقت.

میگه امروز یه چیز جدید در موردت یاد گرفتم



بعد اون یک رازش رو به من گفت،

منم یکی از رازهامو بهش گفتم.

هرچی باشه اون صمیمی ترین دوستمه.

و من سعی میکنم مثل یه دوست و فقط یک دوست پیش برم

هر بار که همدیگه رو میبینیم یا تکست میدیم یه چیزی میگه یا یه کاری میکنه که من دوباره از خودم میپرسم این واقعا یه دوستیه ساده است یا پشت این به ظاهر دوستی اون هم مثل همه ی مرد های دیگه اخرش چیزی بیشتر از یه دوست میخواد ؟

دوستای مشترکمون مدتیه که گیر دادن و میگن ما با هم توی رابطه ییم! بعد من شرط بستم با یکیشون که این هیچی بیشتر از یه دوستی نیست

چون میگفت" یه جوره دیگه با تو هستش، اون عاشقته!"


امشب قبل خواب تکست داده میگه" روز مزخرفی داشتم ، بهت تکست دادم باهات حرف بزنم حالم خوب بشه..."

و من دوست دارم باور کنم که همه چیز بینمون یه دوستی ه ساده و صمیمی و پر تفاهمه

نمیخوام از دستش بدم

من و ادم ها باید از هم دور باشیم

دوستی بین ما یه افسانه بیشتر نیست