Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

خب حالا چی ؟

بیرون میرم با دوستام، تمام کلاس هامو میرم، غذا میپزم، سعی میکنم اتاق و زندگیمو تر و تمیز نگه دارم. هر روز لباس های خوب میپوشم و یه ته ارایش میکنم که قیافه ام تا اخر شب که برسم خونه قابل تحمل باشه، مثل همیشه با همه حرف میزنم و میگم و میخندم و ...گریه هم نمیکنم 

اما حالم خوش نیست و هیچ کسی نمیفهمه

لبخند هام داره تموم میشه

هر روز کمرنگ و کمرنگ تر میشه

مشاورم میگه سخته و درد داره این روزایی که میگذرونم

اما راه حل یا راه فرار ی نیست .



I hope your scares are all healed now

هرچی دور و اطرافم شلوغ تر میشه بیشتر دلم براش تنگ میشه

هر طرفی که میچرخم صورتش جلوی چشمامه با چشمای غمگین درست مثل پورتره یی که ازش کشیدم

با نگاهش بهم میگه " چرا من برات کافی نیستم !؟" و من برای بار هزارم میمیرم و میگم " هستی ؛ تو رؤیای من بودی و هستی "

 این جوری که دوستش دارم ،  همیشه کاری میکنه إحساسه عذاب وجدان بکنم

احساس کنم بدترین و سنگدل ترین ادم روی زمینم ... اما من یه جوره متفاوتی از کل دنیا دوستش دارم ! من عاشقی رو مثل زن های دیگه بلد نیستم.

ته دیوونگی ه اما این روزها منتظره أینم که یه جایی با ادم جدیدش ببینمش، یا خبر نامزدی و  ازدواجش رو بشنوم ...

اون لحظه میمیرم اما بالاخره تموم میشه... این فکر ها و این که منتظره و برمیگرده و بهتره که برنگرده و حالا اگر برگشت چی میشه و .... همه ی اینا توی یک لحظه برای همیشه تموم میشه

اولین بارم هم که نیست

تک تک شون رو کنار همسراشون دیدم  و یاد وقتی افتادم که جلوم برای داشتنم/ نداشتنم گریه کردن؛ وقتی که بهم گفتن منتظر میمونن برای روزی که کنار هم باشیم/ وقتی میگفتن عاشق ام هستن و هرگز اینجوری عاشق کسی نخواهند شد ! و بعد برای همیشه توی دلم مردن.

به پسره گفته بودم همه ی این حرف هارو قبلا شنیدم ...

حالا نشستم  نفسم رو حبس کردم و منتظر ام که ببینم همه ی حرف های پسره هم دروغ بود تمام أشک ها و بی تو میمیرم ها و منتظر میمونم هاش.

دیوونگیه ، میدونم میمیرم ...اما یکبار برای همیشه خلاص میشم و دلم أروم میشه.

فکر میکنم دردش هرچقدر هم بزرگ از این دلتنگی قابل تحمل تره برای من.


Your face it haunts my once pleasant dreams

These days are not my happiest or saddest  days; I'm fine until  something reminds me of him then I'll be truly deeply sad.

I miss him everyday.

لازمه از این واضح تر توضیح بدم ؟

یه مطلبی هست که بخاطر نادر بودنش و یا تصویر اجتماعی که توی کل دنیا وجود داره از خانم ها ، اقایون به صورت دیفالت فکر میکنن اصلا وجود نداره.اون هم اینه که:

همونطور که مردها میتونن فقط برای رفع نیازشون با کسی رابطه ج$ن&سی داشته باشن ، بعضی زن ها هم میتونن!

دلیل نمیشه من بخوام رابطه رو جدی تر یا حتی در حد یه قرار و شام و اینا پیش ببرم. یه وقت هایی طرف فقط و فقط از نظر فیزیکی برات جذابه و بس.

یه وقت هایی زن ها هم میخوان فقط بکنن و برن ! دلیل بر خراب بودن طرف هم نیست ؛ البته این بحث به اعتقادات و تفکرات هر کسی ربط داره اما برای من به شخصه تفکرات و اعتقادات هیچ موجود دوپای دیگه یی مهم نیست پس هرکی میتونه هرچی دوست داره فکر کنه!

Soooo....

Got a real cute hot black guy for me 

;)

That says it all.

اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش

انگاری که یخ زدم و همونجوری خشک شده موندم سر جام

این پست رو نمیدونم چجوری میتونم بنویسم

این حرف ها و فکر های توی سرم رو ...

 

-هم کلاسیم ایرانیه بچه است ١٩ سال شه فارسی رو با لهجه حرف میزنه هم گروهیه کلاس برنامه نویسیم شد

داشتم اینستاگرام رو چک میکردم؛ گفت منو ادد کن و خب چون من کل زندگیم در حال فرار و قائم موشک بازی بودم توی این داستان خبره ام

اولین چیزی که چک کردم لیست دوست هاش بود.... و بعله ... کل خانواده ی پدری توی دوست هاش بودن !!!! بهش گفتم معذرت میخوام و دلیلش کاملا خصوصیه و به تو مربوط نمیشه اما نمیتونم اددت کنم! گفت خب من الان از کنجکاوی دارم می میرم که چرا اما مجبورت نمیکنم !


-خب من که چیزی حس نمیکنم اما حالم گرفته شد و فکرم حسابی درگیر شد ! حالا این و کجای دلم بذارم ؟! دو سال با این پسره توی یک دانشگاه توی یک رشته و کلاس های یکسان قراره درس بخونم ! کافیه یکبار اسم من رو جلوی اونا بگه یا یه عکسی از من ببینه با اونا ! که البته یک عکس هست که من توش ام که یکی دو ماه پیش اپ شده ! اما خیلی قابل تشخیص نیست! من اینا رو یکسال و نیمه که ندیدم اصلا عکس منو میزارن انگاری هیچ عکس دیگه یی ندارن!!!

کلاس که تموم شد رفتم به معلم ام گفتم که اگر میشه تا کارت هام بیاد و توی مدارک دانشگاه ام فامیلیم عوض بشه فامیلیه جدید رو استفاده کنم، از نظر قانونی این کار مشکل داره اما شرایط رو درک کرد و گفت اوکی هستش!


- رفتم توی پیج هاشون .... از بین عکس های در و داغون شون عکس های عروسیه پسر عموم تابلوه که همه مثلا سعی کردن با کلاس باشن

... و لابه لأی عکس هاشون دو سه تا از عکس های پدر ! هیچ کلمه ی دیگه یی نیست که من بتونم استفاده کنم به جای واژه ی پدر !؟لیاقت کلمه ی پدر رو داره ؟

من پدر ندارم ! 

بهرحال... موهاشو رنگ کرده و مثل ادم کوتاه کرده از اخرین باری که دید مش موهاش یکم ریخته اما صورت ش از قبل بهتره ...

و من دارم فکر میکنم که اونجا درست وقتی همه شون هستن کنار خانواده هاشون کنار زن و بچه هاشون ، چه حالی داره تنهایی ، وقتی که هیچی نداره !؟ وقتی همه رو از دست داده ؟! گاهی دلم براش میسوزه ؛ تمام زندگیش یه بازنده بوده...

بعد به این فکر میکنم که نه عزیزه دلم ، أونی که هیچی و هیچ کسی رو نداره خوده منم ! نه پدر بالأسرم بوده نه مادر... هر دوشون فقط گند زدن به زندگیم و هنوز که هنوزه هم توهم و ادعا دارن که بهترین پدر و مادر دنیا بودن ! مرسی از همه ی سال ها و همه ی از خود گذشتگی هاشون از تمام سال هایی که تلاش کردن شاید یه چیزی از اون زندگی کوفتی در بیاد ؛ اما حجم عظیم  مشکلات و دردی که توی زندگی بهم تحمیل کردن خیلی بیشتر از از خودگذشتگی هاشونه.

هردوشون خانواده هاشون رو دارن.... وقتی که گند می زدن به زندگی مون ، وقتی هر کدوم بدتر از اون یکی بودن ، وقتی باید مراقب ما میبودن و به زندگی و اینده ی ما می رسیدن و ما داشتیم سعی میکردیم که زندگی اونا رو درست کنیم، اونا پناه بردن به خانواده هاشون ... توی این سن و سال هنوز هم خانواده هاشون ازشون مراقبت میکنن و بهشون کمک میکنن


هیچ وقت نمی فهمن چه حسی داره؛ نمی فهمن من هیچ خانواده یی ندارم ... اونا هیچی برای من توی این زندگی نذاشتن ...من هیچ کسی رو جز خودم توی این دنیا ندارم!

...


تنهای بی سنگ صبور، خونه ی سرد و سوت و کور

توی شبات ستاره نیست ، موندی و راه چاره نیست

اگر چه هیچ کس نیومد، سری به تنهاییت نزن

اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش



No one can understand

I'm tired of letting go; giving in ; saying goodbye 

Let go of every thing I ever wanted

Telling myself to be strong , hold on it will pass and I will get over it

I got over my whole life

I gave up on every single thing I ever wanted or had any feelings for

And everyone else, all the people,  whoever I can see around me is just holding tight to everything

They keep what they want ; right or wrong

I'm tired 

It's not fair...it's not fair at all...I'm always in pain, and it never goes away