Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

اینکه اینجا مینویسم خوب نیست

I was just a child

چرا این روزا تموم نمیشه

۱۰ سال شده...۱۰ سال از زندگیم و درد و بدبختی گرفته و هیچ لحظه ی خوشی توش نبوده

۱۰ سال خیلی زیاده برای از دست دادن و انگار تمومی هم نداره

کی قراره تموم بشه این همه بدبختیه من

گند زده به اعصابم و نفس م بالا نمیاد انقدر حرص دارم

ادم ها تا تنهای تنها نباشن تنهایی رو نمیفهمن

مثلا نشستی توی اتاقت و فکر میکنی خانواده ت نمیفهمن ت یا دوستت ندارن یه به درد نخور ن 

اما همون ادم ها وقتی مریض بشی بالا سرت ن

همون ادمی که نمی فهمتت داره خرج زندگیت رو میده

اگر یه روزی هر کسی به هر شکلی ازارت بده پناه میبری بهشون و یهو احساس نزدیکی میکنی.

وقتی که از اونا خسته یی میری پناه میبری به دوستات


تا همه ی اینا رو از دست ندادی ، تا لحظه به لحظه ت رو توی تنهایی محض نگذروندی نمی فهمی درد تنههایی یعنی چی

وقتی چهار ساعت تمام زل زدی به در و دیوار اتاقت و هی با لپ تالپت ور رفتی که وقت بگذره که یه جوری یادت بره هیچ کسی رو نداری که حتی یه اس ام اس حال و احوال بهش بدی...

که یکی فقط یه نفر توی کل دنیا برات مونده باشه که هیچی از زندگی و حال و روزت حالیش نشه که هر بار بهت زنگ بزنه فقط حالت رو بدتر کنه و گند بزنه به زندگی که به زور روز به روز میگذرونی.


تنهایی ه من چیز تغییر دادنی نیست...به اندازه ی تمام امید های دنیا هم تلاش کردم که تغییرش بدم و نشده ...نمی شه

این روزا اما زنگ ها و حرف ها مزخرفات اون کاسه ی صبرم رو لبریز کرده.


خیلی مسخره ست ، اون تنها کسیه که توی دنیا برام باقی مونده اما واقعا دیگه توان تحمل کردنش رو ندارم و تنها چیزی که میخوام اینه که بره و خوشبخت باشه و از زندگیم بره،،،بره و خلاص بشم از دردسر ها و مزخرفات ش، من که باشه و نباشه تنهای تنهام.


just leave me alone

متنفرم از همه چیز

از همه کاراش متنفرم ام

دوباره با همون ادم های عوضی قبل میره و میاد 

مثل یه ۱۶ ساله ی نفهم زندگی میکنه

بعد از من میپرسه که درس میخونم یا نه!؟

کجای زندگی من رو خبر داری که حالا یادت افتاده مثلا مادری و دست از سر این مدرسه و درس من بر نمی داری

حالم رو بهم میزنه

من که هیچ کسی رو توی دنیا ندارم تو یکی هم دست از سره من بردار خلاص بشم.

این هم زندگی من

مادر جان دارن با دوست پسرشون که ازشون در حال حاضر متنفر هستن و غر هاشو به جون من میزنن و مغز من رو میخورن، میرن اروپا گردی.

اون که نوش جانش بهش خوش بگذره!

مشکل اینجاست که به خانواده گرامی گفتن که من دارم از این ور میرم اروپا که همو اونجا ببینیم! خب همه ۱۰۰٪ میدونن که من دارم پول سفر رو میدم! بعد که بره و از عکس و من و هیچی خبری نباشه و  بقیه بفهمن من نرفتم یه دعوا و قهر جانانه ی دیگه شروع میشه و باز گریه و زاری هاش و تلفن ها و حرف زدن با همه میوفته گردن من!


بعد مردم که میان میگن چرا ازدواج نمی کنی چرا بچه نمی خوای ، میخوام بزنم توی دهنشون! با این زندگی فاکد اپ ه من!

ادم ها تغییر میکنن

وقتی سنم کمتر بود همیشه با ادم های سرد مشکل داشتم...نه مشکل یعنی که برام خیلی مسخره بود که انقدر سرد و یخ برخورد میکنن

همیشه فکر میکردم چی توی زندگی انقدر بد میتونه باشه که لبخندت رو مهربونیتو ازت بگیره...ذکر شود که من هرگز زندگی گل و بلبلی نداشتم و از بچگی کلی مشکلات وتراما داشتم ، اما چون با تمام اینا باز هم لبخند داشتم درک نمی کردم.


حالا می فهمم بعضی چیز ها ادم رو برای همیشه میشکنه، برای همیشه زخم دار میشی، زخم هایی که تا عمق وجودت ریشه میکنن و هرگز از وجودت پاک نمیشن.

این روزا سرد و یخ ام...نه توی روز مره هام ...توی عمق وجودم اون جایی که توی خصوصی ترین لحظه هام خودش رو نشون میده....توی تنهایی ها... یه جوری که خودم سردی ه خودم رو حس میکنم!

یه چیزایی  ادم رو برای همیشه میشکنه ...

damn it

وقتایی که درس میخونم بیشتر دلم س#$ک٪$س میخواد ...یعنی واقعا در حدی که خفه ام میکنه دیگه!

بعد به شدت دلم میخواست که برم پیش تاسوس و باهم باشیم! ولی چون باهاش بهم زدم و بهم گفته عاشقمه نمی تونم اینجوری با احساساتش بازی کنم و ازش استفاده کنم و بعد هیچی.

نِیتِن هم دوباره سر و کله ش پیدا شده از هفته پیش و  درخواست کرد که برای تولدش باهاش برم مسافرت!

اما فکر هامو کردم و می دونم با شرایط روحی الانم بهتره که کسی دور و برم نباشه.علاقه یی هم بهش ندارم واقعا... بهش گفتم که نمی تونم و بهتره که همدیگه رو نبینیم

گفت پس یعنی فقط هر چند وقت یه بار با هم بخوابیم، همچین ادمی هستی !؟ بهش گفتم نه اون رو هم نمی خوام.

بعد من دارم اینجا میمیرم و هر ساعت و هر وقت خالی که دارم ، دارم به س#۴ک$٪س فکر میکنم و به سختی خودم رو کنترل کردم که بهشون زنگ نزنم! دوباره نیتن امشب شروع کرده تکست دادن و چرت و پرت احساسی تحویل من دادن...

من دارم سعی میکنم ادم باشم این نمی ذاره ... بعد هم حتما بلند میشه میگه من گفته بودم عاشقتم تو ازم  سو استفاده کردی!

والا شانس نداریم که قبلا مردا فقط میخواستن بکنن و برن ! حالا تا من می خوام تنها باشم همه عشق و عاشقی پیشه کردن!

من الان س٪$ک^$س میخوااااااااام نه عاشق و کشته مرده .اَه.