Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

ادم ها تغییر میکنن

وقتی سنم کمتر بود همیشه با ادم های سرد مشکل داشتم...نه مشکل یعنی که برام خیلی مسخره بود که انقدر سرد و یخ برخورد میکنن

همیشه فکر میکردم چی توی زندگی انقدر بد میتونه باشه که لبخندت رو مهربونیتو ازت بگیره...ذکر شود که من هرگز زندگی گل و بلبلی نداشتم و از بچگی کلی مشکلات وتراما داشتم ، اما چون با تمام اینا باز هم لبخند داشتم درک نمی کردم.


حالا می فهمم بعضی چیز ها ادم رو برای همیشه میشکنه، برای همیشه زخم دار میشی، زخم هایی که تا عمق وجودت ریشه میکنن و هرگز از وجودت پاک نمیشن.

این روزا سرد و یخ ام...نه توی روز مره هام ...توی عمق وجودم اون جایی که توی خصوصی ترین لحظه هام خودش رو نشون میده....توی تنهایی ها... یه جوری که خودم سردی ه خودم رو حس میکنم!

یه چیزایی  ادم رو برای همیشه میشکنه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.