Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

من هر روز دلم برات تنگ میشه

-سخت ترین قسمتش اینه که هیچ کسی مخالف با هم بودنمون نبود

هیچ قانون و دولت و دین و فرقه ی سدِ راهمون نبود

مشکلات داشتیم اما چیزه غیر قابل حلی نبود؛ فقط من و تو نتونستیم با هم بسازیم

و هر بار که توی دلم جرقه های امید اشوب میکنن، باید به خودم حالی کنم که من و تو مناسب هم نیستیم ! هر چند سال هم که بگذره ،هرچقدر هم که تلاش کنیم.



غمگین ام این چند روز، از اون غمگین هایی که تمام توان ت رو میگیره.




نظرات 1 + ارسال نظر
SEVEN چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 06:47

خداوند مهربونمون میفرماید: اگر آنهائی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه از شدت شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام بند بند اعضایشان به خاطر عشق به من از هم جدا می شد.

ببخشید اقای محمد کسی درخواست ه حدیث کرده بود اینجا ؟!
Fuck off

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.