Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

that's not my lifestyle...no way

خونه ی رپر های معروف و خواننده خیلی معروف هم رفتیم کل شب هم توی VIP روی استیج بودیم و باتل های مشروب میومد و می رفت،

من ؟ هیچ وقت تو کف اینچیزا نبودم و هیچ معنی برام نداشته و نداره

و امشب فهمیدم من ادم پارتی کردن نیستم، ادم دوره همی های  دوست ها مهمونی دوست ها هستم اما اینجوری با این ادم ها حال نمیکنم

نهایت چیزی که ازش میشه در بیاد یه وان نایت استند ه که اون رو هم دوست عزیز پروند و بخاطر خونه ی Chris brown و یه سری مسخره بازی دیگه!

من ترجیح میدادم به وان نایت استند ام برسم! حالا خونه کریس هم رفتیم چی شد مثلا !!!! من از این مرتیکه متنفر ام اصلا !

همه ی اینا برام بی معنی ه بی معنی بود 

تمام شب  چیزایی که برام مهم بود  پس ذهنم میچرخید؛ روی دور تکرار.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.