Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale
Shades of Grey

Shades of Grey

This is a modern fairy tale

فکر کنم...

فکر کنم حالم داره بهتر میشه!

یعنی مثل قبلا قبلا ها (چندین سال پیش) که مثلا دنبال جینگیل پینگیل بودیم و با هم حرف لباس و رنگ مو و این چیزا میزدیم...دوباره دارم به یه چیز های خاصی علاقه مند میشم. یعنی دارم دوباره یه استایل خاص پیدا میکنم!

استایل مخصوصه خودم...که من رو تعریف کنه!

مثلا دوست دارم ناخن هام تقریبا تیز باشه- یا بلند مربعی با فرنچ(متاسفانه مدل ناخن اکثر پ٪$ور٪&ن استار هاست) !!!!

مثلا به جای سگ کوچولو ها که قبلا ها میخواستم الان جرمن شپرد یا هاسکی میخوام که سگ های بزرگی هستن.

حتی یه گربه ی نچسب ه خاکستری رنگ میخوام.

دوست دارم موهام تیره تر باشه یعنی به جای قهوه یی مشکی باشه. اونوقت بَد اَسس تر از این میشم و جدی تر بنظر میام.

مثلا کمتر لبخند بزنم به ادم ها که از لبخند زدن به ادم های مزخرفه بد اخلاقه نکبت خسته شدم میخوام مثل گه باهاشون برخورد کنم حالشون جا بیاد.

مثلا قراره به زودی اولین( و به احتمال ۹۸٪ اخرین) تتوو مو روی بدنم بکنم.

مثلا مدت هاست که پسر ها و مرد ها رسما برام اسباب بازی هستن برای وقت گذروندن و این قضیه بدون حتی یک اپسیلون تلاش درونی من اتفاق افتاده.

مثلا میخوام تنها باشم و به زندگیم فکر کنم.

میخوام با خودم خوش باشم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.